Ο «ΚΕΦΑΛΟΣ - Το Λογοτεχνικό Περιοδικό της Κεφαλονιάς» έχει ξεκινήση μία νέα δράση με τίτλο: «ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ» (ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ 3ο ΤΟΜΟ γίνονται δεκτές έως τις 31/12/2019 - ΥΠΟΒΟΛΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ: ΕΔΩ) και προσκαλεί όλους τους Λογοτέχνες, Ποιητές και Συγγραφείς να συμμετάσχουν σ' αυτήν. Σκοπός της εν λόγω δράσης είναι η προβολή μέσω αφιερωμάτων και συνεντεύξεων των σύγχρονων Ελλήνων Λογοτεχνών, Ποιητών και Συγγραφέων, είτε έχουν εκδώσει κάποιο βιβλίο είτε όχι και η δημιουργία του πρώτου τόμου της «Ηλεκτρονικής Εγκυκλοπαίδειας των Σύγχρονων Ελλήνων Λογοτεχνών», η οποία έχει συσταθεί σε μία ανεξάρτητη ιστοσελίδα με τη μορφή ηλεκτρονικών τόμων και την έκδοση δωρεάν e-book.
Στη σημερινή μας παρουσίαση στα πλαίσια της δράσης: «ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΛΟΓΟΤΕΧΝΕΣ», θα σας παρουσιάσουμε τον λογοτέχνη, Λουκά Καρνέση, ο οποίος συμμετέχει στην «Εγκυκλοπαίδεια Σύγχρονων Ελλήνων Λογοτεχνών» και απάντησε στις ερωτήσεις του Δημοσιογράφου, Λογοτέχνη και Εκδότη του Περιοδικού Κέφαλος, κ. Πλούταρχου Πάστρα, για το λογοτεχνικό του έργο, τα βιβλία και τη λογοτεχνία.
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΜΕ ΤΟΝ ΛΟΥΚΑ ΚΑΡΝΕΣΗ
1. Αν έπρεπε να δώσετε έναν ορισμό για τη λογοτεχνία, ποιος θα ήταν αυτός;
Είναι πολύ δύσκολο να δώσεις έναν συγκεκριμένο ορισμό για την λογοτεχνία ή να καθορίσεις κάποια όρια που αρχίζει και που φτάνει. Θεωρώ ότι είναι ένα εκφραστικό μέσο που διαφέρει λίγο από την συνηθισμένη καθημερινή έκφραση της γλώσσας και έχει άμεση αμφίδρομη σχέση με τον δημιουργό της . Είναι έργα γραπτού λόγου, επινοήσεις φαντασίας δημιουργίες με σκοπό τον ψυχικό και πνευματικό ερεθισμό ή την απόλαυση και ψυχαγωγία όχι μόνο του αναγνώστη αλλά και του συγγραφέα.
2. Τι μπορεί να προσφέρει η λογοτεχνία στο σύγχρονο άνθρωπο;
Πολλά με μια πρώτη εκτίμηση αρκετά περισσότερα εάν το αναλύσεις διεξοδικά. Σήμερα το μεγαλύτερο κομμάτι της ημέρας ενός συνηθισμένου ανθρώπου καταναλώνεται σε εργασία άγχος και προβλήματα καθημερινής επιβίωσης. Η ακατανόητη ταχύτητα που χαρακτηρίζει την εποχή μας τείνει να τον “αποστειρώσει”. Το βιβλίο η λογοτεχνία γενικά είναι νομίζω η μοναδική αντίδραση που μπορούμε να αντιπαραβάλλουμε. Έχοντας συντροφιά ένα βιβλίο διεγείρουμε μια σειρά από συναισθήματα που στην καθημερινή μας ζωή πραγματικά μας λείπουν σπανίζουν ή βρίσκονται σε λανθάνουσα κατάσταση . Κλαίμε γελάμε ονειρευόμαστε ταξιδεύουμε νευριάζουμε και διεκδικούμε αγαπάμε χαλαρώνουμε. Ένα ταξίδι με καπετάνιο εμάς τους αναγνώστες. Ομολογώ ότι σχεδόν σε όλα τα βιβλία που έχω διαβάσει νιώθω ότι συμμετέχω και εγώ ότι είμαι ένα κομμάτι αυτής της ιστορίας που διαβάζω. Πως λοιπόν να πλήξω ή να νιώσω μοναξιά όταν κολυμπάω απολαυστικά μέσα στις σελίδες του;
Όταν το τελειώσω ένα περίεργο συναίσθημα ικανοποίησης με γεμίζει σε όλο μου το σώμα. Νιώθω καλά και συνεχίζω αγαπητοί μου.
Όταν το τελειώσω ένα περίεργο συναίσθημα ικανοποίησης με γεμίζει σε όλο μου το σώμα. Νιώθω καλά και συνεχίζω αγαπητοί μου.
3. Η ποίηση στις ημέρες μας δεν έχει τη θέση που κατείχε παλαιότερα. Για ποιο λόγο πιστεύετε πως συμβαίνει αυτό και πως θεωρείτε ότι θα είναι το μέλλον της;
Ίσως θα τολμήσω να πω ότι η ποίηση παλιότερα έκφραζε και ένα μεγάλο κομμάτι του ρομαντισμού. Ερωτικές επιστολές και ποιήματα ζωής στα παλιότερα χρόνια ήταν πράγματι αριστουργήματα. Σήμερα ζούμε την εποχή της απίστευτης τεχνολογικής εξέλιξης με αποτέλεσμά η ρομαντική ποίηση να έχει συρρικνωθεί αρκετά. Όμως η σύγχρονη ποίηση στέκεται σθεναρά απεναντι στο νέο και απρόσωπο και πάντα θα αποτελεί ένα καταφύγιο ανθρώπινης ψυχής.
4. Και τώρα μία δύσκολη ερώτηση. Τι σημαίνει για σας ποίηση;
Μια σημείωση του Πωλ Βαλερί μας λέει ότι αν ήξερε ένα πουλί γιατί και τι ακριβώς κελαηδάει τότε πιθανόν να μην κελαηδούσε. Κάτι ανάλογο είναι θεωρώ και η ποίηση. Ύμνος για την ζωή έρωτας πόνος ανάσα συγκίνηση έκφραση ευαισθησία. Μια ιδιαίτερη ανεξήγητη σχέση, ένα συνεχές παιχνίδι με τις λέξεις υπάρχει μεταξύ ποιητή και του γραπτού ή προφορικού του λόγου. Προσωπικά πιστεύω ότι οι περισσότεροι ποιητές είναι άνθρωποι με έμφυτο “χάρισμα”.
5. Πότε ξεκινήσατε ν’ ασχολείστε με την τέχνη του λόγου και ποιος ήταν ο λόγος που σας παρότρυνε;
Το ξεκίνημα αν και αργά μου το έδωσε ο χρόνος. Η εργασία μου ήταν απαιτητική και εχθρική απεναντι στον ελεύθερο χρόνο. Συνταξιούχος πλέον νιώθω ευτυχισμένος που μπορώ επιτέλους να ασχοληθώ πολύ περισσότερο με αυτό που πάντα αγαπούσα τόσο πολύ. Το διάβασμα και το γράψιμο.
6. Γιατί γράφετε;
Νιώθω υπέροχα πάνω από τα γραπτά μου. Ταξιδεύω νοσταλγώ ερωτεύομαι απαιτώ μέσα από αυτά. Ενεργοποιούνται όλες οι αισθήσεις και τα συναισθήματα μου. Το μολύβι μου το αισθάνομαι σαν μια κάμερα που αδιάκοπα σκηνοθετεί κάθε έκφραση της ζωής όπως φυσικά εγώ την αντιλαμβάνομαι.
7. Ποια είναι η πηγή της έμπνευσής σας;
Τα πάντα. Βιβλία ταινίες θέατρο φίλοι εκδρομές εκδηλώσεις ταξίδια κόσμος άνθρωποι και ότι μας περιβάλει. Αφορμή είναι το συναίσθημα η φαντασία και το πάθος.
8. Με ποιο λογοτεχνικό είδος ασχολείστε περισσότερο;
Όλα μου αρέσουν όλα τα διαβάζω αλλά λίγο περισσότερο με κερδίζει το σύγχρονο μυθιστόρημα με πολιτικές και κοινωνικές προεκτάσεις. Δεν αφήνω παραπονεμένο το χιούμορ και το θεατρικό, τα λατρεύω πραγματικά.
9. Μιλήστε μας για το λογοτεχνικό σας έργο.
Το λογοτεχνικό μου έργο μέχρι στιγμής είναι μικρο. Έχω εκδώσει δυο βιβλία «ένα πακέτο τσιγάρα στο κομοδίνο» και το «πικρό κρασί από σταφίδα» από τον φιλόξενο εκδοτικό οίκο «Λυκόφως».
Έχω στο συρτάρι μου πολλά ημιτελή αλλά και έτοιμα μυθιστορήματα, θεατρικά, διηγήματα και νουβέλες που είχα κατά καιρούς στο παρελθόν αποπειραθεί να γράψω και ελπίζω αν όλα πάνε καλά να τα εκδώσω.
10. Πείτε μας λίγα λόγια για το τελευταίο σας βιβλίο που έχει τίτλο: «Aρχείο Συνείδησης ».
Ένας συνταξιούχος αστυνομικός καλείται επειγόντως να διαλευκάνει μια σειρά φονικών στην επαρχία αρχές του 1980. Δεν θα το έλεγα ακριβώς αστυνομικό μυθιστόρημα γιατί σκοπός μου ήταν να δείξω μέσα από αυτό τις κοινωνικές πολιτικές δομές της επαρχίας σε μια εποχή μετάβασης από τα δύσκολα χρόνια του εμφυλίου και της χούντας στην μεταπολίτευση. Εποχή που έζησα σε νεαρή ηλικία και ήθελα διακαώς να γράψω την άποψη μου.
Είναι το δεύτερο “χάρτινο παιδί” μου και το αγαπώ πολύ.
Έχω στο συρτάρι μου πολλά ημιτελή αλλά και έτοιμα μυθιστορήματα, θεατρικά, διηγήματα και νουβέλες που είχα κατά καιρούς στο παρελθόν αποπειραθεί να γράψω και ελπίζω αν όλα πάνε καλά να τα εκδώσω.
Ένας συνταξιούχος αστυνομικός καλείται επειγόντως να διαλευκάνει μια σειρά φονικών στην επαρχία αρχές του 1980. Δεν θα το έλεγα ακριβώς αστυνομικό μυθιστόρημα γιατί σκοπός μου ήταν να δείξω μέσα από αυτό τις κοινωνικές πολιτικές δομές της επαρχίας σε μια εποχή μετάβασης από τα δύσκολα χρόνια του εμφυλίου και της χούντας στην μεταπολίτευση. Εποχή που έζησα σε νεαρή ηλικία και ήθελα διακαώς να γράψω την άποψη μου.
Είναι το δεύτερο “χάρτινο παιδί” μου και το αγαπώ πολύ.
11. Ποια είναι η αγαπημένη σας ώρα μέσα στην ημέρα που κάθεστε και γράφετε;
Έχω τη συνήθεια να ξυπνώ νωρίς το πρωί. Ένας καφές και τα πρώτα τσιγάρα είναι για μένα απόλαυση. Αυτές τις πρωινές ώρες θα γράψω ή θα διαβάσω με περισσότερη διάθεση.
12. Πως είναι η ζωή ενός λογοτέχνη στα χρόνια της κρίσης;
Η απελπισία η κατάθλιψη η ανεργία η διάλυση ανθρωπίνων δεσμών η απογοήτευση η περιφρόνηση της αξιοπρέπειας, κυριαρχούν σε μια οικονομική κρίση και όχι μόνο. Και πόσο μάλλον στην πατρίδα μας που αυτή η κρίση είναι πολυετής. Είναι πολύ δύσκολο λοιπόν να εκφραστεί ένας λογοτέχνης μέσα σε τέτοιο περιβάλλον. Η θεματολογία του πρέπει να κινείται σε περιβάλλον πραγματικό αυτό δηλαδή της κρίσης, να φανερώνει τις πληγές και τις συνέπειες της, με ήρωες καθαρά ανθρώπους που την βιώνουν, πράγμα που θεωρώ ότι είναι πολύ λεπτό και δύσκολο.
13. Πως θα χαρακτηρίζατε τη λογοτεχνική παραγωγή σήμερα;
Πολύ δυναμική με την παρουσία πολλών εξαιρετικών νέων συγγραφέων που δεν διστάζουν να πειραματιστούν σε όλα τα είδη με κορυφαίο αυτό της αστυνομικής λογοτεχνίας που κερδίζει συνεχώς έδαφος. Όμως από κοντά ακολουθεί το χιούμορ και το δοκίμιο. Όλα αυτά αποτελούν μια νέα ελπιδοφόρα αρχή στο χώρο της νεοελληνικής λογοτεχνίας.
14. Ποιο θεωρείτε πως είναι το μυστικό της επιτυχίας ενός Best Seller;
Το θέμα, ο συγγραφέας και η κατάλληλη χρονική στιγμή έκδοσης, είναι νομίζω το μυστικό. Το μυθιστόρημα και κυρίως εκείνο που πραγματεύεται το παρόν θεωρώ ότι διαβάζεται περισσότερο. Αν κάποιος συγγραφέας καταφέρει και καθιερωθεί στις πωλήσεις είναι πολύ πιθανόν και τα επόμενα συγγράμματα του να τύχουν της ίδιας αντιμετώπισης. Φυσικά δεν εξαιρώ και τα άλλα λογοτεχνικά είδη, πχ βιογραφίες βιβλία αυτοβελτίωσης κλπ.
Το μάρκετινγκ εξάλλου είναι ένα δυνατό μέσο που χρησιμοποιείται πλέον κατά κόρον.
Πολύ δυναμική με την παρουσία πολλών εξαιρετικών νέων συγγραφέων που δεν διστάζουν να πειραματιστούν σε όλα τα είδη με κορυφαίο αυτό της αστυνομικής λογοτεχνίας που κερδίζει συνεχώς έδαφος. Όμως από κοντά ακολουθεί το χιούμορ και το δοκίμιο. Όλα αυτά αποτελούν μια νέα ελπιδοφόρα αρχή στο χώρο της νεοελληνικής λογοτεχνίας.
14. Ποιο θεωρείτε πως είναι το μυστικό της επιτυχίας ενός Best Seller;
Το θέμα, ο συγγραφέας και η κατάλληλη χρονική στιγμή έκδοσης, είναι νομίζω το μυστικό. Το μυθιστόρημα και κυρίως εκείνο που πραγματεύεται το παρόν θεωρώ ότι διαβάζεται περισσότερο. Αν κάποιος συγγραφέας καταφέρει και καθιερωθεί στις πωλήσεις είναι πολύ πιθανόν και τα επόμενα συγγράμματα του να τύχουν της ίδιας αντιμετώπισης. Φυσικά δεν εξαιρώ και τα άλλα λογοτεχνικά είδη, πχ βιογραφίες βιβλία αυτοβελτίωσης κλπ.
Το μάρκετινγκ εξάλλου είναι ένα δυνατό μέσο που χρησιμοποιείται πλέον κατά κόρον.
15. Αν έπρεπε να επιλέξετε ανάμεσα στο έντυπο ή στο ηλεκτρονικό βιβλίο, εσείς ποιο θα επιλέγατε;
Παραμένω πιστός στο έντυπο όχι γιατί η τεχνολογία με τρομάζει ή δεν προσαρμόζομαι εύκολα λόγω ηλικίας, αλλά η μυρωδιά του χαρτιού ο ήχος των σελίδων που ξεφυλλίζεις δεν συγκρίνονται με τίποτα.
16. Ποια συμβουλή θα δίνατε σ’ ένα νέο λογοτέχνη;
Οι νέοι είναι πάντα ορμητικοί και χειμαρρώδεις, πιστεύω ότι με όπλο και την πένα τους έχουν πολλά να δώσουν μέσα από τον χώρο της λογοτεχνίας. Ας μου επιτραπεί λόγω ηλικίας κυρίως, να τους συστήσω να έχουν λίγη υπομονή.
17. Τώρα ας περάσουμε στην πλευρά του αναγνώστη. Ποιο είναι το τελευταίο βιβλίο που διαβάσατε;
Το τελευταίο ήταν το αστυνομικό μυθιστόρημα του Μίνωα Ευσταθιάδη “ο Δύτης” και ομολογώ με συγκλόνισε η πλοκή και ο λόγος του Μίνου.
18. Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
19. Ποια είναι τ’ αγαπημένα σας βιβλία;
“Όλα τα γραπτά” του Γούντι Αλλεν είναι το αγαπημένο μου και φυσικά όλα τα συγγράμματα των παραπάνω συγγραφέων που ανέφερα.
17. Τώρα ας περάσουμε στην πλευρά του αναγνώστη. Ποιο είναι το τελευταίο βιβλίο που διαβάσατε;
Το τελευταίο ήταν το αστυνομικό μυθιστόρημα του Μίνωα Ευσταθιάδη “ο Δύτης” και ομολογώ με συγκλόνισε η πλοκή και ο λόγος του Μίνου.
18. Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς;
Εξαιρώ τους κλασικούς. Από ελληνική λογοτεχνία, Χρόνης Μίσσιος, Αντώνης Σουρούνης Χρήστος Χωμενίδης, Μίνως Ευσταθιάδης και πολλοί άλλοι ενώ από την ξένη λογοτεχνία Μαρκές, Σάμπατο, Ρόμπινς, Κάφκα, Πεσσόα, Γούντι Αλλεν, ο καθένας με έχει επηρεάσει με το δικό του τρόπο νιώθω ευγνώμων για όλους.
“Όλα τα γραπτά” του Γούντι Αλλεν είναι το αγαπημένο μου και φυσικά όλα τα συγγράμματα των παραπάνω συγγραφέων που ανέφερα.
20. Τελευταία ερώτηση. Ποια είναι τα μελλοντικά σας σχέδια στο χώρο της λογοτεχνίας;
Ειλικρινά δεν έχω κανένα σχέδιο. Γράφω από μεράκι και πάθος πρώτα για τον εαυτόν μου και φυσικά θα είμαι πολύ χαρούμενος, ευτυχισμένος καλύτερα, αν αρέσουν σε κάποιους αναγνώστες και δεν χάσουν τον χρόνο τους διαβάζοντας τα.
Πικρό κρασί από σταφίδα
(του Λουκά Καρνέση)
Πέντε φόνοι, χωρίς καμιά σύνδεση μεταξύ τους και χωρίς φανερό κίνητρο, αναστατώνουν την κλειστή κοινωνία μίας ελληνικής κωμόπολης. Η αστυνομία αδυνατεί να βρει στοιχεία που θα οδηγήσουν στην εξιχνίαση των εγκλημάτων. Έτσι, επιστρατεύεται ένας ικανός, με τεράστια εμπειρία και επιτυχίες στον τομέα των ανθρωποκτονιών, απόστρατος αξιωματικός. Ο Ηλίας Ανδρέου, άνθρωπος απόμακρος και κλειστός χαρακτήρας, μεταβαίνει στην κωμόπολη όπου έρχεται αντιμέτωπος με τα μυστικά της. Παράλληλα με τις προσπάθειες του συνταξιούχου αστυνόμου να αναζητήσει τον δράστη ή τους δράστες, αναδεικνύονται κοινωνικές σχέσεις, αντιλήψεις και νοοτροπίες που χαρακτήρισαν την ελληνική κοινωνία τις προηγούμενες δεκαετίες.
Ένα πακέτο τσιγάρα στο κομοδίνο
(του Λουκά Καρνέση)
(του Λουκά Καρνέση)
Ο Στάθης Καραλής είναι μορφωμένος, επαγγελματικά επιτυχημένος, έχει μια καλή οικογένεια και περνάει αλώβητος την περίοδο της κρίσης. Ξαφνικά, η ζωή του κλονίζεται. Ο ψυχικός του κόσμος καταρρέει. Ο Στάθης ανακαλύπτει έντρομος ότι η ζωή του καθορίζεται από τη βούληση ενός συγγραφέα, του Βασίλη Αντωνίου, ο οποίος τον έχει τοποθετήσει στη θέση του πρωταγωνιστή του νέου του βιβλίου και προσπαθεί να τον «τσαλακώσει», γιατί αυτό ζητάνε οι αναγνώστες που διψούν για αίμα και δάκρυα.
Ένα πακέτο τσιγάρα στο κομοδίνο ενός δωματίου ξενοδοχείου στην Βαρκελώνη προκαλεί σοκ στον Στάθη: Τώρα κινδυνεύει να χάσει και τη γυναίκα του. Αποφασίζει να αναλάβει δράση.
Θα καταφέρει ο Στάθης να βγει από τον κυκεώνα;
Θα υποκύπτει ο συγγραφέας μέχρι τέλους τη βούληση των αναγνωστών ή θα υπερισχύσει η δική του, ελεύθερη βούληση;
Ένα πακέτο τσιγάρα στο κομοδίνο ενός δωματίου ξενοδοχείου στην Βαρκελώνη προκαλεί σοκ στον Στάθη: Τώρα κινδυνεύει να χάσει και τη γυναίκα του. Αποφασίζει να αναλάβει δράση.
Θα καταφέρει ο Στάθης να βγει από τον κυκεώνα;
Θα υποκύπτει ο συγγραφέας μέχρι τέλους τη βούληση των αναγνωστών ή θα υπερισχύσει η δική του, ελεύθερη βούληση;
ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΒΓΕΙ ΝΙΚΗΤΗΣ
ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΟΛΕΜΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ – ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥ;
ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΛΟΥΚΑ ΚΑΡΝΕΣΗ
Το όνειρο μου όταν άρχισα να καταλαβαίνω τον εαυτόν μου ήταν να γίνω ακροβάτης σε τσίρκο....οι γονείς μου ήταν παραδόξως αντίθετοι και άρχισαν να με μπουκώνουν λιπαρή τροφή με αποτέλεσμα να γίνω ευτραφής και φυσικά να εγκαταλείψω το όνειρο μου.
Έτσι αποφάσισα να σπουδάσω “άπταιστα” οικονομικά αφού διαπίστωνα ότι όλοι οι χοντροί, ήταν οικονομολόγοι.
Κατόπιν αγαπητοί μου αναγνώστες, ερωτεύτηκα μελαχροινό κορίτσι και παντρεύτηκα ξανθιά, και με την βοήθεια του εγχειριδίου “πως να κάνετε παιδιά” καταφέραμε να φέρουμε στον κόσμο δυο αγόρια, που ομολογώ δεν έχουν καμιά σχέση με εμένα, “αγνωσται οι βουλαι του Κυρίου”, με καθησύχαζαν συνεχώς οι συγγενείς, κυρίως της συζύγου μου.
Εργάστηκα σειρά ετών στον τίμιο εργατικό χώρο των τραπεζών βάζοντας κάβα την ζωή μου και στο τέλος όταν ήρθε η ώρα να κατέβω, εκείνοι τίμια και ευγενικά με κέρασαν σφηνάκι, και μου έδωσαν δώρο ένα τηλεκοντρόλ τελευταίας τεχνολογίας χωρίς την τηλεόραση όμως.
Και τότε ένας καλός μου “φίλος” (που του οφείλω ένα υπόλοιπο χρηματικού δανείου), άνοιξε από περιέργεια μια πόρτα που είχα πάντα κλειστή πάνω μου και ξεπήδησαν από μέσα ορμητικά, η ρητορική δεινότητα μαζί με την κοφτερή μου σκέψη, το αστείρευτο ταλέντο γραφής μαζί με την αχαλίνωτη φαντασία μου, που είχα ερμητικά κλεισμένα τόσα χρόνια μέσα μου.
Και άρχισα να γράφω, να γράφω, να γράφω, ασταμάτητα αγαπητοί μου αναγνώστες, γράφω για όλους και για όλα και σταματώ μόνο για διαφημίσεις.
ΥΓ.
συμπληρωματικά στοιχεία
όνομα: Λουκάς
επίθετο : Καρνέσης
έτος γέννησης: 1959
τόπος καταγωγής : Λαϊκή Δημοκρατία Σαλαμίνας Αττικής
επικοινωνία με τον συγγραφέα, μόνον κατόπιν ραντεβού στην ηλεκτρονική διεύθυνση: loucas13394@gmail.com
Έτσι αποφάσισα να σπουδάσω “άπταιστα” οικονομικά αφού διαπίστωνα ότι όλοι οι χοντροί, ήταν οικονομολόγοι.
Κατόπιν αγαπητοί μου αναγνώστες, ερωτεύτηκα μελαχροινό κορίτσι και παντρεύτηκα ξανθιά, και με την βοήθεια του εγχειριδίου “πως να κάνετε παιδιά” καταφέραμε να φέρουμε στον κόσμο δυο αγόρια, που ομολογώ δεν έχουν καμιά σχέση με εμένα, “αγνωσται οι βουλαι του Κυρίου”, με καθησύχαζαν συνεχώς οι συγγενείς, κυρίως της συζύγου μου.
Εργάστηκα σειρά ετών στον τίμιο εργατικό χώρο των τραπεζών βάζοντας κάβα την ζωή μου και στο τέλος όταν ήρθε η ώρα να κατέβω, εκείνοι τίμια και ευγενικά με κέρασαν σφηνάκι, και μου έδωσαν δώρο ένα τηλεκοντρόλ τελευταίας τεχνολογίας χωρίς την τηλεόραση όμως.
Και τότε ένας καλός μου “φίλος” (που του οφείλω ένα υπόλοιπο χρηματικού δανείου), άνοιξε από περιέργεια μια πόρτα που είχα πάντα κλειστή πάνω μου και ξεπήδησαν από μέσα ορμητικά, η ρητορική δεινότητα μαζί με την κοφτερή μου σκέψη, το αστείρευτο ταλέντο γραφής μαζί με την αχαλίνωτη φαντασία μου, που είχα ερμητικά κλεισμένα τόσα χρόνια μέσα μου.
Και άρχισα να γράφω, να γράφω, να γράφω, ασταμάτητα αγαπητοί μου αναγνώστες, γράφω για όλους και για όλα και σταματώ μόνο για διαφημίσεις.
ΥΓ.
συμπληρωματικά στοιχεία
όνομα: Λουκάς
επίθετο : Καρνέσης
έτος γέννησης: 1959
τόπος καταγωγής : Λαϊκή Δημοκρατία Σαλαμίνας Αττικής
επικοινωνία με τον συγγραφέα, μόνον κατόπιν ραντεβού στην ηλεκτρονική διεύθυνση: loucas13394@gmail.com
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Περιμένουμε τις απόψεις σας!